« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

4. Interpelacje i zapytania radnych.

5. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

6. Sprawozdanie z działalności burmistrza z okresu międzysesyjnego.

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

2) przekazania projektu zmian Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy Mikołajki w celu przekazania go do zaopiniowania organowi regulacyjnemu;

3) wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Mikołajki – dz. nr 386/23, ul. W. Prusa;

4) wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Mikołajki – dz. nr 41/2, Woźnice;

5) wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Mikołajki – dz. nr 188/1, Woźnice;

8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

9. Wolne wnioski.

10. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej