1)
uchwalenia zmian do budżetu Gminy Mikołajki na 2025r.;
2)
ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Miasta Mikołajki;
3)
zmiany Uchwały Nr XXIX/127/2017 Rady Miejskiej w Mikołajkach z dnia 30 listopada 2017 roku w sprawie organizacji wspólnej obsługi finansowo-księgowej i administracyjnej dla samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Mikołajki;
4)
ustalenia strefy płatnego parkowania, stawek opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania, wysokości opłaty dodatkowej oraz sposobie ich pobierania;
5)
ustalenia przebiegu drogi gminnej nr 171002 N – Faszcze dr. Kraj. Nr 16 (Zełwągi) w gminie Mikołajki;
6)
zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych;
7)
uchwalenia rocznego programu współpracy Gminy Mikołajki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026;
8)
wniesienia aportem środków trwałych w postaci sieci wodociągowej, stanowiącej własność Gminy Mikołajki, do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Mikołajkach.
9)
wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia na realizację projektu pod nazwą "Kłobukowe Rejzowanie - Mazurski Szlak Kulturowy".
1)
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o złożonych oświadczeniach majątkowych.
2)
Informacja Burmistrza Miasta Mikołajki o złożonych oświadczeniach majątkowych.
3)
Informacja Naczelnika Urzędu Skarbowego w Kętrzynie i Wojewody Warmińsko - Mazurskiego dotycząca weryfikacji oświadczeń majątkowych.
4)
Informacja i wyznaczeniu podmiotów oraz rodzaju prac skazanych oraz nieletnich skazanych w 2026 roku.