« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

4. Interpelacje i zapytania radnych.

5. Sprawozdanie z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

6. Sprawozdanie z działalności burmistrza z okresu międzysesyjnego.

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

3) zmiany Uchwały Nr XXIX/135/2017 Rady Miejskiej w Mikołajkach z dnia 30 listopada 2017r. w sprawie sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Mikołajki;

4) zmiany Uchwały Nr VII/58/2019 Rady Miejskiej w Mikołajkach z dnia 29 maja 2019r. w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych prze Gminę Mikołajki oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych, od dnia 1 września 2019 r.;

5) częściowej zmiany załącznika nr 1 do uchwały Nr XXIV/294/2012 Rady Miejskiej w Mikołajkach z dnia 30 listopada 2012r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Mikołajki i zasad korzystania z nich oraz ustalenia stawki opłaty za korzystanie z tych przystanków;

6) wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Mikołajki – dz. nr 491/9, ul. M. Kajki, Mikołajki;

7) wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Mikołajki – dz. nr 81/7 Olszewo;

8) wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości stanowiących własność Gminy Mikołajki – dz. nr 84 i 139 Olszewo.

8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

9. Wolne wnioski.

10. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej